Hogyan tovább?

Borítókép: Hogyan tovább?
Személyes márkaépítés és reputációmenedzsment. Útkereső, újrakezdő nőknek

Hogyan lépjek vissza vagy be a munkaerőpiacra, keressek hatékonyan munkát? Tudom-e az állásinterjún képviselni az egyéniségemet, igazi önmagamat? Mik a félelmek, és a lehetséges megoldások?

Nem mindenkinek van egyértelmű hivatása: képességeink, készségeink, tapasztalataink, diplomáink viszont mindannyiunknak vannak. Merre induljunk?
A döntés sokszor nehézségekbe ütközik. Ezek a nehézségek lehetnek belső akadályok: nem ismerjük, és nem becsüljük magunkat eléggé, kevés az önbizalmunk, nem találjuk az egyensúlyt a magánéletünk és a munkánk között. Másrészt külső akadályokba is ütközünk: munkatársaink, főnökeink szemében egy nő elsősorban nő és csak másodsorban jó szakember. Egy kedves, empatikus, gyerekeket nevelő nő nehezebben kap előrelépési lehetőséget, mert a szakmai reputációja nem elég fejlett.

Mit tehetünk azért, hogy leküzdjük ezeket a belső és külső akadályokat?
Ebben segít a személyes márkaépítés, mint támogató szemlélet, illetve ebben igyekszünk segíteni a tréningeken. A program része egy önismereti blokk, kifejezetten a munka/hivatás tekintetében, egy márkázási és egy személyes PR blokk (mindkettő sok-sok gyakorlattal), és egy stíluskommunikációs blokk is.

A tréningeket vezeti: Molnár-Bánffy Kata, kommunikációs szakember, a Ladies First Consulting vezető tanácsadója.

Jelenleg az alábbi tréningekre lehet még jelentkezni:

Időpontok:
2012. június 28. csütörtök 9.30 – 17.30
2012. július 4. szerda 9.30 – 17.30

Az egynapos tréning ára: 15.000 + Áfa (19.050 forint) - nyári kedvezménnyel*
(Az egyes tréningek indításához minimum 12 fő résztvevő jelentkezése szükséges.)

Határidő: 2012. jún. 25.
Jelentkezni lehet az info@ladiesfirstconsulting.hu email-címen.

Helyszín: Budapest, XIII. kerület, Radnóti u. 9., IV. 6. (két percre a Nyugati pályaudvartól és a Westendtől) - kapucsengő: Torda

*Az ár a hírlevelünkre feliratkozó jelentkezőkre vonatkozik.
A teljes ár: 20.000 Ft + Áfa (24.000 Ft)


Résztvevők tapasztalatai a tréningről:

„Az egyik legfontosabb dolog, amit számomra ez az alkalom adott, az a másként gondolkodás lehetőségének felmutatása. Az útmutatásotok révén jöttem rá, hogy munkakeresésben mindeddig a a hiányosságaimra fókuszáltam, vagyis, hogy ez azért nem jó, mert nem vagyok elég jó ebben, amaz azért nem jó, mert nincs ilyen vagy olyan diplomám, amaz meg azért nem jó stb... s most – röhejesen egyszerűen hangzik, de – felmutattátok azt, hogy azokból a képességekből, készségekből, kompetenciákból gazdálkodjam, amim most van, azokból építkezzem, ami már megvan, mint élettapasztalat. Külön köszönet azért az apróságért, hogy felhívtátok a figyelmemet arra is, vonatkoztassak el a munka területéről, merjek figyelni a civil életben szerzett tudásra, gyakorlatra, szerethetőségre is...”(Tekla)
”Eldobtam a sablonos motivációs levelemet és őszintén leírtam, hogy nem értek mindenhez, amihez szeretnék, hogy a leendő munkatársuk értsen, de a képességeim adottak, és ha kapok lehetőséget, akkor bizonyítani is fogom. Behívtak interjúra, ahol arról esett a legtöbb szó, hogy én milyen vagyok. Persze, a tudásom, a tapasztalataim is nagyon fontosak, de milyen a természetem? Képes vagyok-e előre nézni és mosolyogni teljesen abszurd helyzetekben? Milyen ember vagyok? És akkor eszembe jutott a személyes márka. Mi az, ami a többiektől megkülönböztet. Egy héttel később újra behívtak, hogy közöljék, velem szeretnének dolgozni.” (Marianna)

„Eldobtam a sablonos motivációs levelemet és őszintén leírtam, hogy nem értek mindenhez, amihez szeretnék, hogy a leendő munkatársuk értsen, de a képességeim adottak, és ha kapok lehetőséget, akkor bizonyítani is fogom. Behívtak interjúra, ahol arról esett a legtöbb szó, hogy én milyen vagyok. Persze, a tudásom, a tapasztalataim is nagyon fontosak, de milyen a természetem? Képes vagyok-e előre nézni és mosolyogni teljesen abszurd helyzetekben? Milyen ember vagyok? És akkor eszembe jutott a személyes márka. Mi az, ami a többiektől megkülönböztet. Egy héttel később újra behívtak, hogy közöljék, velem szeretnének dolgozni.” (Marianna)

„Vágytam arra, hogy intelligens, okos, érdekes, szellemes nők között legyek. Mert ez inspirál és önbizalmat ad. Tetszettek a feladatok, bár volt, amelyik megijesztett. Itt tudatosult bennem a személyes márka fogalma és jelentősége. Igen, tudom, sok dologhoz nem értek. De nem ez a lényeg! Hanem, hogy sok másban jó vagyok, nagyon jó. És ezen van a hangsúly. Amit pedig nem tudok, azt meg tudom tanulni, mert szorgalmas vagyok és kitartó. És nagyon tudok küzdeni. Köszönöm nektek!” (Orsi)