A magyar gyerekekért és az értő olvasásért kampányol a The Chainsmokers
Fontos ügyben indított kampányt Bombera Krisztina tévés műsorvezető, akit régóta nem hagy nyugodni az a kérdés, hogy a gyerekek egyre kevesebbet olvasnak és egyre romlik az olvasási készségük. A nemzetközi PISA-felmérésekből is rendre alátámasztják ezt.
– derül ki a részben Kriszta által indított United Way Magyarország kampányából.
A United Way Magyarország évek óta dolgozik azon, hogy rászorulók adománykönyveket kapjanak, idén májusban pedig elindult egy innovatív és gyermekcentrikus élménypedagógiai módszertani képzés pedagógusoknak, amely azt célozza, hogy a tanárok időben felismerjék a gyerekek olvasási nehézségeit.
A kampány elősegítésére videósorozat is készült, amelyben különböző magyar hírességek mondják el az olvasással kapcsolatos élményeiket, Iszak Esztitől Zsédáig, de még a Balaton Soundon fellépő The Chainsmokers is beszállt a buliba. Itt nézhetitek meg, hogy buzdítják a világhírű DJ-k a gyerekeket arra, hogy olvassanak többet:
Aki vásárol Read It pólót, az részt vehet egy sorsolásban, amelynek nyertesei a The Chainsmokers VIP-vendégei lesznek.
(A The Chainsmokers természetesen csak egy viccesen hangzó név, a tagjai valójában nem láncdohányosok.)
A sorsolás 2018. június 27-én esedékes. Ide kattintva vásárolhattok pólót és itt regisztrálhattok a nyereményért.